Friday, October 17, 2008

Jamuan Lagi..heheheh

17 OKTOBER 2008 : Hari ne makan lagi..heheheh.ari ne opis aku buat makan lagi, menu hari ne banyak pilihan la skit ada nasi dagang, laksa, lemang, rendang dan macam-macam lagi la..jenuh aku nak makan..abis la aku lepas ne kena exercise giler2 la ne..nni naik lagi berat aku ne..Ari ne ari pertama aku pakai baju melayu g opis..sblum ne x pnah aku pakai ne g opis mula-mula segan la gak tp sbb smua geng2 laki nak pakai so x la segan sangat. Tp makin kacak ada lah...hahahahah. Ari ne jumaat lagi esok dah nak dah nak cuti 2 hari lagi..tp rasa2 kejap jer berlalu setahun ne..ne dah nak masuk bulan 11 dan ne..sebulan lagi masuk la tahun baru plak..rasa makin hari makin tua la la plak. Tp nak buat macam mana manusia mmg macam ne..Tp sampai hari ne aku rasa puas hati dengan apa yang aku ada la..apa yang aku rancang alhamdulillah kebanyakkanya tercapai. Next year kena ada perancangan lain plak..tp untuk tahun depan aku kena usaha lebih la skit..Tp keje sbg PRO ne mmg la banyak keje, banyak benda kena sattlekan segera..mula-lula mmg la shock gak keje macam na tp lama-lama dah ok dah..

1 comment:

xxfanaxx said...

aku tau perancangan tahun depan!!
yeahh!!
hehehe..