Monday, October 13, 2008

Jamuan Raya Unit Aku..Makan dan makan lagi.huhuhuhu

13 Oktober 2008 : Wah..ari ne opis aku ada la buat jamuan hari raya secara kecil-kecilan tp ok la lemang, satay, nasi himpit semua ada la..huhuhuhu.tak tahu la apa dah jadi ngam aku ne asyik nak mengunyah jer lepas pada puasa ne..tp apa yang aku takut makin naik la berat aku ne huhuhuh..tp mmg la aku ne makin selera rasanya..minggu ne asyik makan free plak tu. lagi la..makan jer manjang..ne sambil aku dok menulis ne pun aku dok bedal kuih raya lagi ne..x per la makan jer masa sehat ne kalau dah x sehat bagi la apa2 pun mmg dah tak nak dah..tp aku dah tekad nak bersenam lepas pada ne..heheheh. Tp minggu ne hari Jumaat ada Jamuan lagi unit aku ne. Hehehehe..apa lagi makan lagi la.Kementerian aku plak 22 Oktober lagi best. Apa la menu tahun ne plok..kambing golek kot..hahahaha..Tp mmg macam ne la tiap-tiap tahun mesti ada jemputan umah terbuka. Ala masa ne la nak belanja org lain makan kalau hari biasa ssh skit nak belanja ramai-ramai so raya lah masanya..Tp amaran kepada orang-orang yang ada darah tinggi dan kencing manis kurangkan makan daging, lemak dan makanan yang manis-manis. Pesanan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia.heheheeheheh







2 comments:

azrina said...

amboi,sedapnye makan....nak ckit!!hehehehe...nnti kementerian penerangan wat jamuan g ke????

xxfanaxx said...

diet banggg~~~
diett!!
nnt gemok..
nnt muncett~~
kang aweks larikk~~
ahahahaha..