Friday, September 19, 2008

Akhirnya Selamat..


19 September 2008 : Lega rasanya, akhirnya selesai juga kerja aku ne. Penat bukan main lagi nak siapkan kerja aku ne 3 hari aku dok berkampung kat Hotel Crown Plaza ne..huhuhuhu..Wei pnat gak la nak menjaga media untuk program antara bangsa ne..tp allhamdulillah dengan kerjasama dan bantuan daripada semua majlis ne dapat dijalankan dengan lancar walaupun ada sedikit perubahan yang tidak dirancang..terima kasih kepada rakan-rakan dari Jabatan Penerangan Malaysia yang sudi memberikan bantuan dan kepada rakan-rakan opis yang lain pun tq very much..heheheh..kalau ikutkan aku mmg aku tak naka dah masuk opis ptg ne, tido lkat umah lagi baik tp sbb banyak keje lagi yang tak siap ne terpaksa la aku balis semula opis ne.. Tp sebenarnya walaupun letih buat keje2 macam ne tp seronok sebenarnya.hehehehehe..dapat jumpa ramai la orang n kena layang macam2 perangai manusia ne ada yang ok tu ok la, tp kalau yang buruk tu rase macam nak sepak jer,tp nasib baik la orang kalu kucing dah lama dah aku sepak..heheheheh...sabar...sabar...aku nak upload gambar tp gamabr x der lagi ngam aku ne tp x perl a esok lusa la aku uploadkan.

No comments: