Friday, September 26, 2008

Selamat Hari Raya....Yahoooo

26 September 2008 : Wah...ari ne last day aku kerja, esok aku dah start cuti raya..yahooo...x sabar2 nak balik kampung ne..bestnya..tp yang tak bestnya masa nak balik mesti jem gila2 ne..huhuhuh..tahun lepas 13 jam aku drive nak sampai kampung..huhuhuh..biasanya 7 jam jer.tp apa leh buat jem ne macam dah jadi satu acara wajib bila musim2 raya macam ne..tp sebenarnya jem tu la menunjukkan kemeriahan sambutan hari raya . Seo kepada semua aku nak ucapkan "Selamat Hari Raya Aidil Fitri dan Maaf Zahir Batin" kepada yang memandu nak balik kampung tu berhati-hati di jalan raya dan ingat orang yang tersayang. Kalau makan kuih raya tu ingat-ingat la kat aku ne..heheheh..

3 comments:

azrina said...

salam..
selamat hari raye..
maaf zahir dan batin..

sulongbikung said...

zik..
selamat hari raya aidilfitri
maaf zahir dan batin

am n ab

xxfanaxx said...

ehem..ehem..slamat hari raya abg ku yang kacak, ensem dan tampan bergaya..
aritu mu lupe nk bagi aku duit raye ar..
xpe la..mu bank in je la..
aku sudi trime...
ngahahahaha..