Wednesday, September 17, 2008

Huhuhu...Hari Yang Betul2 Masak Buat Keje

17 September 2008 : Hari ne burmula la hari yang sibuk bagi aku untuk minggu ni, sepanjang 3 hari ne aku sibuk berkampung kat Crown Plaza Mutiara K.Lumpur. Dari pagi sampai malam ne. Ne semua sebab kementerian aku sibuk2 nak anjurkan Asia Pasific Health Minister's Meeting On Health la ne..So apa lagi kami semua di PRO Unit ne sibuk la kena kerah tenaga untuk menyediakan media room. Banyak benda la kami semua kena siapkan untuk wartawan2 yang akan datang esok ne. Tp nak buat macam mana dah kerja buat jer la. Tp hari ne aku tngk internet Pak Lah tukar jawatan plak, terkejut gak la aku. Aku ingatkan terus nak letak jawatan tp tukar jawatan dengan najib la plak. Esok ne majlis ne najib la yang lancarkan ne..huhuhuh..pastu kena layang wartawan asing lagi ne..yang palig aku malas kena cakap orang putih la..bukan aku x reti tp takut diaorg yang x paham apa aku cakap..hehehehehe...Tp bestnya aku ari ne dapat bukak puasa kat hotel 5 bintang..hehehehe.Jng jelous....Chow..

No comments: