Thursday, September 25, 2008

Huru-hara


25 September 2008 : Teruk mmg teruk hari ne, huru hara jadinya aku hari ne. Ne semua pasal susu beracun la ne. Kecoh satu malaysia pasal kes ne, so apa lagi aku la kena handle semua media yang nak dapatkan maklumat pasal kes ne. Semalam menteri dah buat PC pasal ne, tp hari ne Ketua Pengarah Kesihatan plak nak buat PC. Mula-mula cakap nak buat esok pastu ubah plak hari ne..mau tak glabah aku nak kena ubah balik jadual PC ne, nak kasi satu kat press satu hal, conform diaorg pun mesti panas punya. Aku pun panas gak ne syok2 aku dok tulis blog aku ne tetiba jer padam comp aku ne..kena la aku taip balik. Hampeh..Tp yang lagi hampeh aku kena jaga bilik gerakkan untuk kes susu ne.huhuhuhu..sampai malam plak tu dah la 2 hari..huhuhuhuh.Tp apa leh buat dah mmg keje aku, so kena la buat.

1 comment:

azrina said...

salam..
saba ye..dh mmg keje..
inysaallah settle semua..
hehehe..